29 september 2013

Ballon 266 reist 120 kilometer.


Ballon nummer 266 is in Bergharen, zo'n 120 kilometer verderop, gevonden door Fred. Hieronder zijn leuke reactie.

Hallo Dennis,

Ik was net in de wei bij mijn paarden en vond het kaartje van jouw ballon.
De ballon is van 23 september en door mij vandaag, 28 september gevonden in Bergharen!
Dus de ballon heeft ongeveer 120km afgelegd.
Mijn naam is Fred en ik ben 52 jaar. Ik woon samen met mijn lieve vrouw in het landelijke Bergharen. Wij hebben geen kinderen en wonen hier al sinds 1995.
We hebben veel dieren want dat vinden wij prachtig! Kippen die ons eitjes geven, een hond die onvoorwaardelijke liefde geeft, katten die alle muizen opeten en paarden die geweldig zijn.
Allemaal ingrediënten waar ik gelukkig om en mee ben.  Daarnaast heb ik een geweldig leuke baan waar ik nu al 3 jaar fluitend naar toe ga,  ook iets waar ik gelukkig van wordt. Sinds een maand is mijn vrouw verhuisd met haar eigen reisbureau naar huis! Ze werkt nu vanuit huis en gaat op afspraak naar de mensen toe! Ze heeft dus nu veel meer rust en tijd, ook daar word ik gelukkig van.

Ongelukkig word ik niet zo gauw, wel vind ik dat door de afgelopen tijd, recessie, de mensen veel meer met zichzelf bezig zijn en er minder aan anderen gedacht wordt. Dat vind ik wel een beetje jammer want ik merk dat wanneer ik een keer mijn hulp bij iemand aanbiedt dit zeer gewaardeerd wordt maar er in de eerste instantie verbaasd gereageerd wordt!

Groeten,

Fred



De manier manier waarop Fred over zijn vrouw, zijn werk en over hun dieren schrijft vind ik erg mooi. Zelf zouden wij ook niet zonder dieren kunnen leven. Onze katten, de kippen en Willow mijn uil zijn gewoon onderdeel van het gezin. De paarden missen we nog maar wie weet wat de toekomst ons brengt. Fluitend naar het werk gaan is helemaal super. Dat wens je toch iedereen.

Beste Fred, bedankt voor je fijne reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten