21 september 2013

Ballon nummer 264, Van de regen in de drup.


Als we hebben gedoucht, loopt het water van het plafond naar beneden op de trap. Ergens zit een lek. De loodgieter heeft het niet kunnen vinden. Hij constateerde wel dat er een ruimte zit tussen de betegelde wand en de uiteindelijke muur. Deze moet er wellicht uit. Kortom, de badkamer moet worden afgebroken. Als we in bad gaan en het water laten weglopen is er niets aan de hand. Als we de douche laten lopen zonder er onder te staan is er ook niets aan de hand. Pas als we zelf douchen gebeurt dit. Dan spettert het water wellicht ook tegen de wand aan....??

Het kan er allemaal nog wel bij. Ik heb net te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Per 1 januari 2014 (de dag dat ik voor het laatst een ballon zal oplaten) heb ik geen baan meer.

Ballon 264 (opgelaten op de dag dat de herfst begint) is opzoek naar nieuwe energie. Hij reist richting het noorden met een matige wind.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Dennis, wat balen allemaal hè. Die badkamer is nog tot daar aan toe (wij hebben bij tijd en wijlen hetzelfde probleem, we hebben laatst nog de randen van de douchebak opnieuw gekit), maar je baan....dat is een ander verhaal.

    Er valt veel te goochelen, maar een goede gezondheid helaas niet... Sterkte er maar mee. Ik zal aan je denken.

    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Dennis,

    Wat een ellende weer allemaal. Maar die badkamer komt wel weer goed maar je baan kwijt raken is toch het laatste wat je verwachten. Ik weet zeker dat je er alles aan hebt gedaan om snel beter te worden en je functie weer voor 100 procent kunnen uitvoeren. Helaas liet je gezond (nog) niet toe. Ik ga heel hard voor je duimen dat je snel weer een andere baan zult vinden. Heel veel sterkte met alles. Ik zal aan je denken. Liefs en een dikke knuffel Toos Koster

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Dennis,

    Ik sluit me aan bij de woorden van mijn moeder (Toos).
    Er zijn eigenlijk geen woorden voor.... Een virtuele knuffel van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Dennis,

    Ik sluit me aan bij de woorden van mijn moeder (Toos).
    Er zijn eigenlijk geen woorden voor.... Een virtuele knuffel van ons!

    BeantwoordenVerwijderen