3 december 2013

Ballon nummer 336, Een indrukwekkend verhaal uit Zevenaar.


Wat was ik onder de indruk toen ik vandaag de volgende e-mail kreeg.


Beste Dennis,

Laat ik me even voorstellen, ik ben Veronique (40) moeder van twee dochters(11 en 14) en getrouwd met André(43), wij zijn woonachtig in Zevenaar een plaats vlakbij de Duitse grens. Toen ik afgelopen zondagmorgen (01-12-2013) al vroeg met onze hond aan het wandelen was zag ik ineens jou ballon in de struiken liggen, ik vind het altijd leuk als er een kaartje aan hangt (heb er al verschillende gevonden, meestal van kinderen) Maar deze vond ik wel heel speciaal, ik was geroerd door de tekst die jij op het kaartje geschreven had. Je moet weten dat ik nu door een spannende periode ga, er zijn namelijk onrustige cellen bij mij aangetroffen tijdens het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker. Volgende week heb een afspraak bij de gynaecoloog en die kijkt verder waar het eventueel vandaan komt, kortom spannend. Toen ik het kaartje las wat aan de ballon hing schoot ik vol en kwamen voor het eerst de tranen naar boven die ik die hele week al verdrongen had. Mijn man stond raar te kijken toen ik met rode ogen die morgen terug kwam van de hond uitlaten. Ik liet hem je kaartje lezen en ook hij vond het bijzonder dat het juist op dit moment bij ons terecht kwam. Ik hoop dat het gelukspoppetje mij /ons de komende tijd geluk zal brengen.

Bij deze wil ik je bedanken voor dit moois, het geeft mij een goed gevoel !!!
(ook al biggelen de tranen nu weer over mijn wangen)

Bedankt !!! en veel succes met je bundel.

Lieve groetjes, Veronique 


Lieve Veronique, 
Deze kaars brandt voor jou en je gezin.

Vandaag reist de ballon met een zwakke wind richting het noordwesten. 

3 opmerkingen:

  1. Veronique,

    Heel veel kracht gewenst voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veronique ,toen ik je verhaal las kreeg ik ook tranen in mijn ogen. en nu heb ik kippevel ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal weer goed komt. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn gelukkig al veel mensen geroerd door jouw project Dennis en dat maakt het tot een bijzonder en geslaagd experiment. Daar mag je best trots op zijn!

    Veronique, veel sterkte en hopelijk doet het poppetje zijn werk!

    BeantwoordenVerwijderen