4 december 2013

Ballon nummer 337, Out of candles.


Gisteren moest ik zelf naar de dokter. Feitelijk ging het een hele tijd goed met mijn gezondheid maar ik merkte een verandering in pijn. Dat klinkt misschien raar maar als je al ruim een jaar pijn hebt op een bepaalde plek en na het eten van bepaalde voedingstoffen of steeds op bepaalde tijdstippen dan ga je daar aan wennen. Als de pijn dan ondanks medicatie en het juiste dieet ineens op een andere plek zit en op een ander tijdstip ontstaat dan valt dat op.

Ik heb het even aangezien en na drie weken toch maar een afspraak met mijn huisarts gemaakt. Mijn rechter buikhelft is hypertympanisch....?? Er is gootsteengeruis te horen....?? Ik moest gelijk een afspraak maken met mijn internist. Aanstaande vrijdag kan ik terecht. Volgende week volgt er weer een darmonderzoek en zeer waarschijnlijk moet er snel een vernauwing uit mijn darm worden gehaald of worden opgerekt. Eigenlijk was ik wel een beetje klaar met alle ziekenhuisbezoeken.


2013 is niet helemaal mijn jaar geloof ik. Ik brand graag kaarsjes voor mensen maar ik mag er nu ook vast wel ééntje voor mijzelf branden. Ik ben vandaag naar de kapper geweest en daarna ben ik kaarsen gaan gieten. Ik heb tijdens het stollen van de bijenwas ook nog een lampje gevoegd. Misschien wat truttig allemaal maar ik vond het heel fijn om te doen en kon zo mijn gedachten even te verzetten.


Mijn laatste bijenwas is opgegaan maar ik ga binnenkort met mijn (kruidenvrouwtje) vriendin nieuwe was halen. ;)

De ballon reist vandaag met een flinke windkracht richting het noordoosten. Wellicht wel richting Ter Apel waar ik in de kerstvakantie weer een aantal vrienden hoop op te zoeken.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten