21 februari 2013

Ballon nummer 52, jonge kat in huis = veel stuk


Toen ik vandaag thuis kwam na mijn paar uurtjes werken, vond ik overal snippertjes in huis. Taran had mijn stapeltje rekeningen gevonden en was het (wellicht net als ik) niet eens met de bedragen die daar op stonden. Er was werkelijk niets meer van over. Ik heb geprobeerd alles weer in elkaar te puzzelen maar ik mis hele stukken. Ik neem aan dat deze stukken gewoon zijn opgegeten. Ik zal nu maar wachten op een betalingsherinnering en het geld dan direct overmaken.

Boven op de logeerkamer had deze kleine kat ook nog een leuk beeldje van een elfje ontdekt. Vanochtend had dit beeldje nog vleugels maar van vliegen komt inmiddels niets meer. Beeldje en vleugels waren mijlen ver van elkaar verwijderd.

Er staat een flinke wind met een kracht van 4 op de schaal van Beaufort en hij komt uit het noordoosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten